[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Jego Trzecie Oko osi¹gnie najwy¿szy punkt poziomu, na którym siê znajduje izobaczy realia ró¿nych wymiarów na swoim poziomie, formê egzystencji ró¿nychistot w ró¿nych czasoprzestrzeniach, formê egzystencji materii w ka¿dejczasoprzestrzeni, zobaczy Prawdê naszego wszechœwiata.Jego niebiañskie mocezostan¹ ukazane w ca³ej swojej okaza³oœci i bêdzie móg³ komunikowaæ siê zwszelkimi rodzajami istnieñ.Czy¿ w tej chwili nie jest on Wielk¹ Oœwiecon¹Istot¹? Czy¿ nie jest osob¹, która sta³a siê oœwiecona poprzez kultywacjê? Wjêzyku staro¿ytnych Indii, jest to „Budda”.Ten rodzaj oœwiecenia, o którym mówimy, rodzaj zasadniczego oœwiecenia, jestform¹ „nag³ego oœwiecenia”.W nag³ym oœwieceniu, cz³owiek jest zamkniêty przezwszystkie lata kultywacji.Nie wie jak wysoki jest jego gong i nie zna formygong, które wykultywowa³, nie czuje niczego i nawet komórki w jego ciele s¹zamkniête, ca³y gong, który wykultywowa³ jest zamkniêty i tak pozostaje dochwili, kiedy dokultywuje do ostatniego poziomu, i wtedy zostaje otwarty.Tylkoktoœ o wielkich sk³onnoœciach duchowych potrafi siê z tym uporaæ i proceskultywacyjny jest strasznie trudny.Zaczyna jako dobry cz³owiek, trwa przypolepszaniu swojego standardu xinxing, trwa przy znoszeniu trudów, trwa przykultywowaniu wzwy¿ i trwa przy wymaganiu od siebie polepszenia swojego xinxing,ale nie widzi swojego gong.Kultywacja takiej osoby jest najtrudniejsza i musion byæ kimœ o wielkich sk³onnoœciach duchowych.Bêdzie kultywowa³ przez wielelat bez œwiadomoœci tego, co siê dzieje.Istnieje inny rodzaj oœwiecenia, nazwany: „stopniowe oœwiecenie”.Wiele osób odsamego pocz¹tku czuje obracanie siê Falun i otwieram tak¿e dla was waszeTrzecie Oko.Z ró¿nych powodów u niektórych ludzi bêdzie to sz³o w ten sposób:pocz¹wszy od niewidzenia, bêd¹ w pewnym momencie w stanie widzieæ; pocz¹wszy odniewidzenia wyraŸnie, bêd¹ w pewnym momencie w stanie widzieæ wyraŸnie;pocz¹wszy od tego, ¿e nie wiedz¹ jak siê tym pos³ugiwaæ, bêd¹ w pewnym momenciewiedzieæ, jak siê tym pos³ugiwaæ, a ich poziomy stale wzrastaj¹.W trakciepolepszania swojego xinxing i porzucania wszystkich tych twoich przywi¹zañ,wszelkiego rodzaju zdolnoœci wychodz¹ na wierzch.I wszystkie zmiany podczasrobienia postêpów w twojej kultywacji, i procesy przekszta³cania twojego cia³a,wszystko to dzieje siê w taki sposób, ¿e mo¿esz widzieæ albo czuæ to.Trwasztak dopóki nie osi¹gniesz ostatecznego etapu, w chwili której zrozumia³eœ ju¿Prawdê wszechœwiata i twój poziom osi¹ga najwy¿szy stopieñ, jaki powinieneœosi¹gn¹æ w kultywacji.Rozwój twojego prawdziwego cia³a i umocnienie twoichzdolnoœci osi¹gaj¹ pewien stopieñ.Stopniowo osi¹gasz to wszystko.Tym jest„stopniowe oœwiecenie”.Kultywacja poprzez stopniowe oœwiecenie tak¿e nie jest³atwa.W chwili, kiedy niektórzy ludzie zdobywaj¹ zdolnoœci, po prostu nie mog¹porzuciæ swoich przywi¹zañ i maj¹ tendencje popisywania siê albo robienia z³ychrzeczy.I w ten sposób twój gong spada, kultywujesz na nic, a ostateczniezostajesz zrujnowany.Niektóre osoby bêd¹ potrafi³y widzieæ rzeczy i bêd¹potrafi³y widzieæ wszelkiego rodzaju istnieñ ukazanych na ró¿nych poziomach.Mo¿e te istoty bêd¹ próbowa³y spowodowaæ, abyœ uczyni³ to czy tamto albo bêd¹próbowa³y, abyœ kultywowa³ ich rzeczy lub spróbuj¹ przyj¹æ ciê jako swojegoucznia.Ale nie mog¹ pomóc tobie w osi¹gniêciu Prawdziwego Statusu, gdy¿ nawetoni nie osi¹gnêli Prawdziwego Statusu.Co wiêcej, ludzie na wy¿szych poziomach bêd¹ niebiañskimi istotami, które mog¹staæ siê ogromne i które mog¹ okazale ukazaæ swoje niebiañskie moce.Je¿elitwoje myœli nie s¹ w³aœciwe, czy¿ nie pójdziesz za nimi? W momencie kiedypójdziesz za nimi twoja kultywacja zostanie zrujnowana.Nawet je¿eli s¹prawdziwymi Buddami albo Tao i tak bêdziesz musia³ kultywowaæ od pocz¹tku.Czyistoty na ró¿nych poziomach Nieba nie s¹ wszystkie Istotami Niebiañskimi? Osobamo¿e wybiæ siê tylko je¿eli dokultywuje do niasamowicie wysokiego poziomu iosi¹ga swój cel.Ale kiedy te niebiañskie istoty stoj¹ przed oczami zwyk³ychludzi, wygl¹daj¹ na wysokie i olbrzymie, i obdarzone wielkimi mocami.Jednakmo¿e nie osi¹gnê³y one Prawdziwego Statusu.Kiedy jesteœ zak³Ã³cany przezwszelkiego rodzaju przes³ania i kiedy jesteœ kuszony wszelkiego rodzajuscenami, czy bêdziesz potrafi³ pozostaæ w œrodku niewzruszony? Dlatego mówimy,¿e kultywacja z otwartym Trzecim Okiem te¿ jest trudna.Jest nawet trudniejchroniæ swój xinxing.Ale nie przejmuj siê za bardzo, poniewa¿ dla niektórychnaszych praktykuj¹cych, ich zdolnoœci zostan¹ otwarte w po³owie drogi i wtedywkrocz¹ na etap stopniowego oœwiecenia.Otwieramy Trzecie Oko dla waswszystkich, ale wielu zdolnoœciom nie wolno siê wy³oniæ.Ale kiedy twój xinxingpolepsza siê trochê po trochu do pewnego poziomu, twój stan umys³u staje siêstabilny i potrafisz dobrze obchodziæ siê ze sob¹, wtedy wybuchem otworzymy jeca³kowicie dla was.Wiêc kiedy dojdziesz do pewnego poziomu, wolno cidoœwiadczyæ jakiœ stan stopniowego oœwiecenia, gdy¿ w tym czasie ³atwiej jesttobie obchodziæ siê ze sob¹, wy³oni¹ siê wszelkiego rodzaju zdolnoœci ibêdziesz stale kultywowa³ wzwy¿ do chwili, a¿ ostatecznie wszystko zostanieotwarte.Dozwolone jest, aby tak siê sta³o w po³owie drogi twojej kultywacji.Taka jest sytuacja dla wielu z nas, wiêc nie b¹dŸ niecierpliwy.Mo¿e s³yszeliœcie o tym jak od³am Zen odró¿nia³ nag³e i stopniowe oœwiecenie.Szósty patriarcha od³amu Zen, Hui Neng, wierzy³ w nag³e oœwiecenie, podczas gdyShen Xiu z Pó³nocnej Szko³y Zen wierzy³ w stopniowe oœwiecenie.Spór miêdzytymi dwoma ci¹gn¹³ przez d³ugi czas w filozofiach buddyjskich, gdzie ludziespierali siê ca³y czas.Powiedzia³bym jednak, ¿e to by³o bez sensu.A dlaczego?Poniewa¿ to, o czym mówili, by³o naprawdê tylko zrozumieniem pewnej prawdy wtrakcie kultywacji.A je¿eli chodzi o t¹ prawdê, to niektórzy pojmuj¹ j¹ odrazu, podczas gdy inni oœwiecaj¹ siê do tego lub pojmuj¹ to trochê wolniej.Alejaka jest wtedy ró¿nica? Lepiej jest poj¹æ j¹ od razu, ale tak¿e jest dobrzeoœwieciæ siê do niej stopniowo – w obu przypadkach oœwieca siê do nich, prawda?Oba sposoby oœwiecenia dzia³aj¹, wiêc oba s¹ dobre.Osoba o wielkich sk³onnoœciach duchowychNastêpnie, kim jest „osoba o wielkich sk³onnoœciach duchowych”? Osoba „owielkich sk³onnoœciach duchowych” ró¿ni siê od osoby „o dobrej podstawie”.Trudno jest znaleŸæ osoby o wielkich sk³onnoœciach duchowych.Taka osoba rodzisiê tylko raz na jakiœ d³ugi czas.Oczywiœcie, po pierwsze, to osoba o wielkichsk³onnoœciach duchowych musi posiadaæ du¿o cnoty.Pole jego bia³ej materii musibyæ doœæ du¿e.Mo¿esz byæ tego pewien.I w tym samym czasie, musi potrafiæznieœæ trudy nad trudami, musi posiadaæ wielk¹ wytrzyma³oœæ, musi potrafiæpoœwiêcaæ siê, musi potrafiæ ochraniaæ swoj¹ cnotê i musi posiadaæ dobr¹zdolnoœæ zrozumienia, tak abyœcie mieli jakieœ tego skojarzenie.A jaki jest trud nad trudami? W buddyzmie wierzy siê, ¿e bycie cz³owiekiem jestcierpieniem z powodu trudów – dopóki jesteœ istot¹ ludzk¹, musisz cierpieæ.Mówi¹, ¿e ¿adne istoty w innych wymiarach nie maj¹ takiego cia³a jakie maj¹zwykli ludzie, wiêc nie choruj¹ i nie maj¹ problemu narodzin, starzenia siê,choroby, lub œmierci.Po prostu nie maj¹ takiego cierpienia.Ludzie w innychwymiarach potrafi¹ unosiæ siê w powietrzu i s¹ niewa¿cy, jest po prostu takniesamowicie [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • orla.opx.pl