X


[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Jego Trzecie Oko osi�gnie najwy�szy punkt poziomu, na którym si� znajduje izobaczy realia ró�nych wymiarów na swoim poziomie, form� egzystencji ró�nychistot w ró�nych czasoprzestrzeniach, form� egzystencji materii w ka�dejczasoprzestrzeni, zobaczy Prawd� naszego wszech�wiata.Jego niebia�skie mocezostan� ukazane w ca�ej swojej okaza�o�ci i b�dzie móg� komunikowa� si� zwszelkimi rodzajami istnie�.Czy� w tej chwili nie jest on Wielk� O�wiecon�Istot�? Czy� nie jest osob�, która sta�a si� o�wiecona poprzez kultywacj�? Wj�zyku staro�ytnych Indii, jest to �Budda�.Ten rodzaj o�wiecenia, o którym mówimy, rodzaj zasadniczego o�wiecenia, jestform� �nag�ego o�wiecenia�.W nag�ym o�wieceniu, cz�owiek jest zamkni�ty przezwszystkie lata kultywacji.Nie wie jak wysoki jest jego gong i nie zna formygong, które wykultywowa�, nie czuje niczego i nawet komórki w jego ciele s�zamkni�te, ca�y gong, który wykultywowa� jest zamkni�ty i tak pozostaje dochwili, kiedy dokultywuje do ostatniego poziomu, i wtedy zostaje otwarty.Tylkokto� o wielkich sk�onno�ciach duchowych potrafi si� z tym upora� i proceskultywacyjny jest strasznie trudny.Zaczyna jako dobry cz�owiek, trwa przypolepszaniu swojego standardu xinxing, trwa przy znoszeniu trudów, trwa przykultywowaniu wzwy� i trwa przy wymaganiu od siebie polepszenia swojego xinxing,ale nie widzi swojego gong.Kultywacja takiej osoby jest najtrudniejsza i musion by� kim� o wielkich sk�onno�ciach duchowych.B�dzie kultywowa� przez wielelat bez �wiadomo�ci tego, co si� dzieje.Istnieje inny rodzaj o�wiecenia, nazwany: �stopniowe o�wiecenie�.Wiele osób odsamego pocz�tku czuje obracanie si� Falun i otwieram tak�e dla was waszeTrzecie Oko.Z ró�nych powodów u niektórych ludzi b�dzie to sz�o w ten sposób:pocz�wszy od niewidzenia, b�d� w pewnym momencie w stanie widzie�; pocz�wszy odniewidzenia wyra�nie, b�d� w pewnym momencie w stanie widzie� wyra�nie;pocz�wszy od tego, �e nie wiedz� jak si� tym pos�ugiwa�, b�d� w pewnym momenciewiedzie�, jak si� tym pos�ugiwa�, a ich poziomy stale wzrastaj�.W trakciepolepszania swojego xinxing i porzucania wszystkich tych twoich przywi�za�,wszelkiego rodzaju zdolno�ci wychodz� na wierzch.I wszystkie zmiany podczasrobienia post�pów w twojej kultywacji, i procesy przekszta�cania twojego cia�a,wszystko to dzieje si� w taki sposób, �e mo�esz widzie� albo czu� to.Trwasztak dopóki nie osi�gniesz ostatecznego etapu, w chwili której zrozumia�e� ju�Prawd� wszech�wiata i twój poziom osi�ga najwy�szy stopie�, jaki powiniene�osi�gn�� w kultywacji.Rozwój twojego prawdziwego cia�a i umocnienie twoichzdolno�ci osi�gaj� pewien stopie�.Stopniowo osi�gasz to wszystko.Tym jest�stopniowe o�wiecenie�.Kultywacja poprzez stopniowe o�wiecenie tak�e nie jest�atwa.W chwili, kiedy niektórzy ludzie zdobywaj� zdolno�ci, po prostu nie mog�porzuci� swoich przywi�za� i maj� tendencje popisywania si� albo robienia z�ychrzeczy.I w ten sposób twój gong spada, kultywujesz na nic, a ostateczniezostajesz zrujnowany.Niektóre osoby b�d� potrafi�y widzie� rzeczy i b�d�potrafi�y widzie� wszelkiego rodzaju istnie� ukazanych na ró�nych poziomach.Mo�e te istoty b�d� próbowa�y spowodowa�, aby� uczyni� to czy tamto albo b�d�próbowa�y, aby� kultywowa� ich rzeczy lub spróbuj� przyj�� ci� jako swojegoucznia.Ale nie mog� pomóc tobie w osi�gni�ciu Prawdziwego Statusu, gdy� nawetoni nie osi�gn�li Prawdziwego Statusu.Co wi�cej, ludzie na wy�szych poziomach b�d� niebia�skimi istotami, które mog�sta� si� ogromne i które mog� okazale ukaza� swoje niebia�skie moce.Je�elitwoje my�li nie s� w�a�ciwe, czy� nie pójdziesz za nimi? W momencie kiedypójdziesz za nimi twoja kultywacja zostanie zrujnowana.Nawet je�eli s�prawdziwymi Buddami albo Tao i tak b�dziesz musia� kultywowa� od pocz�tku.Czyistoty na ró�nych poziomach Nieba nie s� wszystkie Istotami Niebia�skimi? Osobamo�e wybi� si� tylko je�eli dokultywuje do niasamowicie wysokiego poziomu iosi�ga swój cel.Ale kiedy te niebia�skie istoty stoj� przed oczami zwyk�ychludzi, wygl�daj� na wysokie i olbrzymie, i obdarzone wielkimi mocami.Jednakmo�e nie osi�gn�y one Prawdziwego Statusu.Kiedy jeste� zak�ócany przezwszelkiego rodzaju przes�ania i kiedy jeste� kuszony wszelkiego rodzajuscenami, czy b�dziesz potrafi� pozosta� w �rodku niewzruszony? Dlatego mówimy,�e kultywacja z otwartym Trzecim Okiem te� jest trudna.Jest nawet trudniejchroni� swój xinxing.Ale nie przejmuj si� za bardzo, poniewa� dla niektórychnaszych praktykuj�cych, ich zdolno�ci zostan� otwarte w po�owie drogi i wtedywkrocz� na etap stopniowego o�wiecenia.Otwieramy Trzecie Oko dla waswszystkich, ale wielu zdolno�ciom nie wolno si� wy�oni�.Ale kiedy twój xinxingpolepsza si� troch� po trochu do pewnego poziomu, twój stan umys�u staje si�stabilny i potrafisz dobrze obchodzi� si� ze sob�, wtedy wybuchem otworzymy jeca�kowicie dla was.Wi�c kiedy dojdziesz do pewnego poziomu, wolno cido�wiadczy� jaki� stan stopniowego o�wiecenia, gdy� w tym czasie �atwiej jesttobie obchodzi� si� ze sob�, wy�oni� si� wszelkiego rodzaju zdolno�ci ib�dziesz stale kultywowa� wzwy� do chwili, a� ostatecznie wszystko zostanieotwarte.Dozwolone jest, aby tak si� sta�o w po�owie drogi twojej kultywacji.Taka jest sytuacja dla wielu z nas, wi�c nie b�d� niecierpliwy.Mo�e s�yszeli�cie o tym jak od�am Zen odró�nia� nag�e i stopniowe o�wiecenie.Szósty patriarcha od�amu Zen, Hui Neng, wierzy� w nag�e o�wiecenie, podczas gdyShen Xiu z Pó�nocnej Szko�y Zen wierzy� w stopniowe o�wiecenie.Spór mi�dzytymi dwoma ci�gn�� przez d�ugi czas w filozofiach buddyjskich, gdzie ludziespierali si� ca�y czas.Powiedzia�bym jednak, �e to by�o bez sensu.A dlaczego?Poniewa� to, o czym mówili, by�o naprawd� tylko zrozumieniem pewnej prawdy wtrakcie kultywacji.A je�eli chodzi o t� prawd�, to niektórzy pojmuj� j� odrazu, podczas gdy inni o�wiecaj� si� do tego lub pojmuj� to troch� wolniej.Alejaka jest wtedy ró�nica? Lepiej jest poj�� j� od razu, ale tak�e jest dobrzeo�wieci� si� do niej stopniowo � w obu przypadkach o�wieca si� do nich, prawda?Oba sposoby o�wiecenia dzia�aj�, wi�c oba s� dobre.Osoba o wielkich sk�onno�ciach duchowychNast�pnie, kim jest �osoba o wielkich sk�onno�ciach duchowych�? Osoba �owielkich sk�onno�ciach duchowych� ró�ni si� od osoby �o dobrej podstawie�.Trudno jest znale�� osoby o wielkich sk�onno�ciach duchowych.Taka osoba rodzisi� tylko raz na jaki� d�ugi czas.Oczywi�cie, po pierwsze, to osoba o wielkichsk�onno�ciach duchowych musi posiada� du�o cnoty.Pole jego bia�ej materii musiby� do�� du�e.Mo�esz by� tego pewien.I w tym samym czasie, musi potrafi�znie�� trudy nad trudami, musi posiada� wielk� wytrzyma�o��, musi potrafi�po�wi�ca� si�, musi potrafi� ochrania� swoj� cnot� i musi posiada� dobr�zdolno�� zrozumienia, tak aby�cie mieli jakie� tego skojarzenie.A jaki jest trud nad trudami? W buddyzmie wierzy si�, �e bycie cz�owiekiem jestcierpieniem z powodu trudów � dopóki jeste� istot� ludzk�, musisz cierpie�.Mówi�, �e �adne istoty w innych wymiarach nie maj� takiego cia�a jakie maj�zwykli ludzie, wi�c nie choruj� i nie maj� problemu narodzin, starzenia si�,choroby, lub �mierci.Po prostu nie maj� takiego cierpienia.Ludzie w innychwymiarach potrafi� unosi� si� w powietrzu i s� niewa�cy, jest po prostu takniesamowicie [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • orla.opx.pl
  • Drogi użytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

    Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

     Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

     Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

    Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.